• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

10 жовтня 2024, 15:56

  • Апарат
Гаряча Лінія

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано 160 дзвінків, у тому числі кожний четвертий – від внутрішньо переміщених осіб.

Як і минулого тижня дві традиційні тематики – ЖКГ та соцзахисту переважали за кількістю інші питання. Разом ці дві сфери життєдіяльності склали більше половини від усіх отриманих звернень.

Періодичні погіршення погодних умов та застосування аварійних вимкнень певною мірою сприяли збільшенню кількості нарікань на проблеми в ЖКГ і, насамперед, щодо уведення ГАВ без попередження, перебоїв з напругою тощо – близько 30 скарг. Майже 10 заяв отримано з питання нарахування боргів за комунальні послуги, діючих тарифів на них.   

Серед соціальних питань кожне друге стосувалося виплати державних грошових допомог, у тому числі для осіб зі статусом ВПО. Не втрачають своєї актуальності запити громадян на одержання грошової чи гуманітарної підтримки від громад – 14, забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю, оформлення догляду, опіки чи піклування, надання пільг – 8 заяв.

Окрім цього, для мешканців Полтавщини залишаються актуальними й питання благоустрою, охорони здоров’я, земельних відносин, декомунізації тощо.

Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Миргородської, Щербанівської громад.

Із 200 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання заяв та скарг майже 120 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано 1 подяку.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

чат-бот
апарат
колцентр

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
10/10/2024
Комунальні питання є найпоширенішими у зверненнях до обласного контактного центру
10/10/2024
Понад 15 років триває взаємодія Полтавської ОВА з Урядовою гарячою лінією
10/10/2024

Останні новини

Більше новин
Із початку року на Полтавщині послугами обласної служби зайнятості скористалися 33,3 тисячі жителів Із початку року на Полтавщині послугами обласної служби зайнятості скористалися 33,3 тисячі жителів
27/11/2025
Полтавців запрошують взяти участь у приватизаційному аукціоні
27/11/2025
Офлайн-воркшоп для українського та нідерландського бізнесу від Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України
27/11/2025
Корисні новини від платформи Nazovni! Триває реєстрація на пільгову участь у Міжнародній виставці «AGRITEQ 2026»!  
27/11/2025
Генератор зв’язку: який розмір компенсації для власників генераторів
27/11/2025
Відбудеться фестиваль сучасного діджитал мистецтва «Контури відновлення. Міжпростір»
27/11/2025
Посібники про комунікацію і підтримку під час війни дарували під час форуму «Сталеве слово»
27/11/2025
До обласної бібліотеки імені Олеся Гончара завітала письменниця Анастасія Гетманська
27/11/2025
«Здорова громада – громада здорових змін»: форум однодумців
27/11/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту