За результатами роботи у лютому на гарячі лінії надійшло майже 500 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб. 10 звернень отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих захисників і захисниць.
Загалом було зареєстровано 666 заяв і скарг. Питання соціального захисту та комунального господарства у підсумку склали 60 відсотків від загальної кількості звернень, але з подвійною перевагою соціальної тематики. Основними причинами значної кількості цих повідомлень стали традиційні ситуації з призначенням, розмірами, випадками відмов чи термінами виплати державних соціальних допомог. Зокрема, з такими питаннями звернулося більше 90 отримувачів виплат, у тому числі й ВПО. Близько 140 заяв зафіксовано щодо надання матеріальної або гуманітарної підтримки мешканцям громад і вимушеним переселенцям.
Майже 130 заявників порушили проблеми в комунальному господарстві області. В більшості випадків громадяни нарікали на відсутність послуг електро-, водо-, теплопостачання. Загалом, більше 50 повідомлень. Фахівці центру продовжували фіксувати, також, і випадки суперечок у відносинах з надавачами послуг, безпідставне, на думку заявників, нарахування заборгованості – більше 20 заяв. Не втрачали актуальності потреби щодо ремонту житлових будинків, прибудинкових територій та ліфтів – близько 10.
Лідером за кількістю звернень у лютому залишилася Полтавська громада – майже кожне четверте повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Лубенської, Миргородської, Семенівської та Пирятинської ТГ.
Крім того, досить активно надходили заяви щодо завершення процесів декомунізації в області та з питань охорони здоров’я.
За результатами розгляду звернень опрацьовано майже 475 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Практично кожне десяте питання вирішено позитивно. Зафіксовано 10 подяк.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно).
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.