Загалом було зареєстровано 704 заяви і скарги. Структура порушених питань залишається незмінною: сфери ЖКГ – кожне четверте, соцзахисту – кожне п’яте.
Більше 170 заявників зареєстрували заяви з питань комунального господарства. Найбільш масовими були нарікання на відсутність послуги електропостачання – близько 70, також, на проблеми з централізованим водопостачанням та газом – майже 20. Не втрачали актуальності запити щодо ремонту ліфтів у Полтаві – 10.
Близько 140 жителів області та ВПО зверталися з питань соціальної тематики, серед яких переважали зауваження щодо призначення та виплати державних грошових допомог – кожне друге та прохання про надання фінансової і гуманітарної підтримки – кожне четверте.
Порівняно з травнем, відмічається зростання питань ЖКГ на 16 відсотків, у тому числі майже подвійне збільшення нарікань на відсутність електропостачання та зменшення на 40 відсотків заяв соціального спрямування, у тому числі майже подвійне – щодо соцвиплат.
Крім того, заявників хвилювали питання завершення процесів декомунізації в області – 56 та окремі аспекти у сфері охорони здоров’я – більше 30.
Лідером за кількістю звернень залишилася Полтавська громада – майже кожне третє повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Терешківської, Лубенської, Глобинської, та Миргородської ТГ.
За результатами розгляду звернень опрацьовано більше 500 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Практично кожне восьме питання вирішено позитивно. Зафіксовано 2 подяки.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно).
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.