Сфера ЖКГ залишається домінуючою у зверненнях і практично кожне друге порушене питання пов’язане з комунальним господарством області.
У зв’язку із застосуванням ГПВ більшість нарікань стосувалися нерівномірного, на думку заявників, розподілу обмежень, тривалого у часі вимкнення послуги електропостачання тощо. Зафіксовано більше 60 подібних скарг.
Нагальними залишаються питання соціальної підтримки жителів Полтавщини. У 20 заявах озвучено прохання про отримання грошової або гуманітарної допомоги, забезпечення засобами реабілітації, влаштування до будинків-інтернатів тощо.
Традиційно, більш активними були жителі Полтави – кожний другий дзвінок та близько 100 повідомлень загалом. Непоодинокі дзвінки були з Кременчуцької, Карлівської, Кобеляцької, Лубенської громад.
Із 193 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Кожне п’яте вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.