Питання зі сфери ЖКГ порушувалися в майже кожному другому зверненні. Частіше лунали зауваження до графіків погодинних вимкнень електроенергії – більше 40 повідомлень. Неодноразово висловлювалися прохання забезпечити безперебійне водопостачання під час застосування ГПВ, насамперед, в обласному центрі.
Нагальними залишаються питання соціальної підтримки жителів Полтавщини. Також, фіксувалися окремі проблемні моменти у сферах благоустрою, освіти, охорони здоров’я та культури. Загалом близько 30 звернень.
Більш активними були жителі Полтави – кожний третій дзвінок. Неодноразово фіксувалися звернення з Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Новогалещинської громад.
Із 150 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 200 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Кожне шосте вирішено позитивно. Зареєстровано три подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.