Тематика соціального захисту населення залишається найбільш актуальною – кожне друге звернення.
Більшу частку даної тематики складають два блоки питань: соціальні виплати та матеріальна допомога. Разом – майже 80 відсотків. Зокрема, зафіксовано 33 заяви від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО з проханням про призначення і виплату державних грошових допомог та 31 – щодо надання фінансової підтримки.
Також, у цьому блоці зафіксовано прохання про гуманітарну підтримку, допомогу в реалізації права на отримання ліків за пільговою ціною та проїзду в міському громадському транспорті.
З-поміж питань ЖКГ, яких надійшло близько 30, переважали нарікання на нараховану заборгованість за послуги споживання газу та електроенергії. Також, зафіксовано дві пропозиції про припинення послуги централізованого опалення в Полтаві через високий температурний режим.
Інші питання, які озвучувалися заявниками, стосувалися сфери охорони здоров’я та завершення процесів декомунізації в області.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Лубенської та Семенівської ТГ.
Із 175 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.